اولتراسوند

شنبه 23 شهريور 1398
13:03
اردیبهشت

اولتراسوند
اولتراسوند در درمان های فیزیوتراپی کاربرد گسترده دارد. برای درمان از این طریق همانند روش شاک ویو ابتدا ژل مخصوصی بر روی ناحیه ای از بدن بیمار که قرار است تحت درمان قرار بگیرد ماساژ داده می شود ، سپس پروب دستگاه اولتراسوند روی بدن قرار می گیرد و به صورت دایره وار بر روی پوست بدن حرکت داده می شود. جهت خرید دستگاه اولتراسوند با کیفیت و اورجینال و نیز استعلام قیمت دستگاه اولتراسوند با ما تماس بگیرید.

دستگاه اولتراسوند
در این روش به بافت های بدن به صورت عمقی گرما داده می شود. این گرما سبب افزایش گردش خون در بافت شده ، در نتیجه در نواحی که دچار آسیب شده اند فرایند بهبودی با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. این عمل همچنین می تواند سبب کاهش درد در نواحی مذکور گردد. این روش درمانی برای مفاصل، رباط ها، عضلات و تاندون ها به کار برده می شود. اولتراسوند

عمق و شدت نفوذ امواج دستگاه قابل تنظیم است و به نحوه و هدف درمان بستگی دارد.

اولتراسوند فیزیوتراپی
مکانیزم حرارتی :

در مکانیزم حرارتی برای نفوذ عمقی به بافت های بدن از امواج صوتی با الگوی پیوسته استفاده می شود و در نتیجه آن در این بافت ها لرزش های میکروسکوپی ایجاد می شود. در نتیجه در این قسمت ها گرما ایجاد می شود و گردش خون و سوخت و ساز در این نواحی افزایش پیدا می کند.

مکانیزم مکانیکی :

در مکانیزم مکانیکی از امواج صوتی پالسی استفاده می شود در نتیجه عمق نفوذ نسبت به مکانیزم حرارتی بیشتر است و در این روش منجر به ایجاد حباب در بافت نرم می گردد که برای انقباض و انبساط عضلات است و در نتیجه این عمر درد و تورم در ناحیه تحت درمان کاهش می یابد.

قیمت دستگاه اولتراسوند
کاربرد های اولتراسوند :

تحریک سلول های متابولیسم
کاهش درد
درمان اسپاسم عضلانی
افزایش قابلیت کشش بافت های نرم
کاهش صدمات وارد شده به رباط
درمان بیماری های التهابی
درمان شکستگی استخوان
درمان رگ به رگ شدن
افزایش تولید کلاژن
با توجه به این امکانات قیمت این دستگاه ها نیز به نسبت زیاد است. جهت استعلام قیمت اولتراسوند تماس بگیرید.


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ادبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]